poniedziałek, 9 listopada 2015

Folder /etui na płytę CD

Witajcie Moi Mili,

dziś pierwszy raz miałam przyjemność wykonać dla pewnej Fotografki etui na płyty CD.
Pierwszy raz coś takiego wykonywałam. Asia lubi fiolety, więc w takiej też kolorystyce wykonałam dla niej te etui.

Jak Wam się podoba efekt?

A może chcielibyście zamówić u mnie takie etui na przykład na zdjęcia, które zasługują na szczególną oprawę?

A może jest wśród moich Czytelników, Fotograf, który chciałby nawiązać współpracę? Zapraszam wszelkie zainteresowane osoby do kontaktu.



 
Dodać jeszcze pragnę, że do wykonania tego etui użyłam mapki ze strony taja.blox -której serdecznie za wrzucenie w sieć tak przydatnego narzędzia



Do wykonania tego z kolei etui posłużyłam się mapką ze Skrapowiska,  którym również jestem ogromnie wdzięczna za tę mapkę :)

I jak Wam się podobają folderki? Napiszcie, proszę w komentarzu co o nich myślicie.

Trzymajcie się cieplutko,
M.

1 komentarz:

  1. Lubię takie kolory. Cieszę się, że mapka się przydała i zapraszam ponownie.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.