czwartek, 4 lutego 2016

Dla TRZECH Maleństw

Dziś chciałam zaprezentować Wam kolejne trzy prace, które miałam zaszczyt wykonać dla mojej Warszawskiej Znajomej.

Pierwszą pracą jaką wykonałam dla Rodziców Alexandra był B O X 

Drugą dla Babci i Dziadka Alexandra -kartkę z pudełkiem widzieliście TUTAJ

Natomiast dziś pozostałe 3...
Dwie są gratulacjami z okazji narodzin Córeczek dla Rodziców:

Karteczki wykonałam z
papierów oraz tekturek tradycyjnie z Filigranek 



Natomiast piątą pracą Znajoma chciała obdarować roczną Jagodę, przygotowałam więc pudełeczko na czekoladę, tzw CZEKOLADOWNIK. Mieści się w nim tradycyjna czekolada.
Myślę, że jest to doskonały prezent i dla niej i dla niego i dla dziecka i dla dorosłego...


Wykonałam to pudełeczko z:
bazę oraz tekturki nabyłam w Filigrankach
grafikę Dziewczynki mam od Alicji


P.S. Przepraszam za słabą jakość zdjęć. Niestety sfotografowałam je tylko komórką...

Cieplutko Was pozdrawiam,
M.

1 komentarz:

  1. Wszystko jest mega piękne, proszę mi wierzyć, zdjęcia nie oddają w ogóle uroku tych prac, na żywo są 100 razy piękniejsze, potwierdzam :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.