niedziela, 24 kwietnia 2016

W odcieniach bieli pudełko na zdjęcia + folder na płytę CD

Witajcie,

Kochani najpierw z cyklu ogłoszeń parafialnych :)

Od dziś na moich pracach gościć będzie nowe logo! :) Jest piękne :))))
A niebawem nowe elementy pojawią się również na blogu i na Facebooku :)
Mam już wizytówkę -jest aktualnie w drukarni czekam na odbiór i podobnie jak logo jest rewelacyjna, więc i reszta elementów na które czekam będą na pewno śliczne.
Ja już nie mogę się doczekać kiedy je dostanę... 

Wszystkie te grafiki wykonała dla mnie Joanna Górka. Asia jest Fotografem ,więc nie raz wykonywałam dla Niej pudełka na zdjęcia czy foldery na płyty jest również Grafikiem i wykonała dla mnie te pięknotki.


A przechodząc do sedna postu...
Uwielbiam fotograficzne zamówienia. Każde z nich to wyzwanie, jednak tym razem to wyzwanie postawiłam przed samą jeszcze większe, gdyż postanowiłam wykonać pracę używając tylko białych papierków.
I tak o to powstało białe pudełeczko na zdjęcia w formacie 15x21 oraz folder na płytę CD.
Pudełeczko i folder miały być na zdjęcia z chrztu i powędrowały one do Fotografki z Warszawy Asi, której zdjęcia uwielbiam -jeśli mieszkacie w tamtych okolicach koniecznie skuście się na sesję u Niej tej samej o której jest cały wstęp do dzisiejszego postu.

Postanowiłam od dzisiaj umieszczać również więcej zdjęć prac, abyście mogli im się lepiej przyznać i aby łatwiej było Wam dojść do wniosku, że chcecie coś u mnie zamówić. Hihi.  Wprawdzie był kolaż, były zbliżenia na różne elementy, ale jednak co duże zdjęcie to duże zdjęcie.

Komplecik wykonałam przy użyciu:
-bazy pudełeczka oraz folderu od  Dżoaski 
-kwiatków od AniEwy (różyczki) 
-wspaniałego digi-stempela Żanetki










  


A co Wy myślicie o takiej pracy w odcieniach bieli?

Cena pudełka: 12 zł
Cena folderu:8 zł
(Każda cena podlega negocjacji. Żadna cena nie jest wiążąca. Podane ceny są cenami orientacyjnymi.)

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi.

1 komentarz:

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.