poniedziałek, 30 maja 2016

Wielkie zamówienie fotograficzne

Witajcie moi Drodzy :)

Dziś chciałam Wam pokazać duże fotograficzne zamówienie jakie ostatnio miałam okazję wykonać.
* pudełka na zdjęcia + folder na płytę CD na zdjęcia DLA PARY x1
* pudełka na zdjęcia + folder na płytę CD na zdjęcia DZIECIĘCE 3
* pudełka na zdjęcia + folder na płytę CD na zdjęcia na pamiątkę CHRZTU DLA BLIŹNIAKÓW x1
* pudełka na zdjęcia + folder na płytę CD na zdjęcia na pamiątkę CHRZTU DLA DZIEWCZYNKI x1
* zaproszenia na sesję fotograficzną. x2

Dla Caro-Foto to już nie pierwsze zamówienie jakie wykonywałam. Z Karoliną rewelacyjnie omawia nam się projekty i z dużą łatwością udaje mi się spełniać Jej oczekiwania. Dlatego tak duże zamówienie... No cóż. Mogło mnie tylko ucieszyć.


Jest jeden komplecik na zdjęcia z Chrztu Św. dla Bliźniaków, to było wyzwanie... Zarówno kolorystyka -najczęściej jednak wykonuję niebieskie prace dla chłopców oraz różowe dla dziewczynek... Jak i to by zaznaczyć, że jest to praca dla dwójki Dzieciaczków. Tutaj postawiłam na dwie postaci dzieci w różu i błękicie.
Motywem "chrztowym" są piękne digi -stempelki, które wykonała Judi Judyta ze Stemplove -zarówno na pudełeczku na zdjęcia jak i na folderze na płytę CD.





Tutaj zestaw na pamiątkę ze chrztu dla dziewczynki. Ze wspaniałą tekturką  z i-kropka oraz digi stempelkiem od Żanetki





Z całego zamówienia wyjątkowo udały mi się pudełeczka na zdjęcia i foldery na CD dla pary. Ich kolorystyka, piękne grafiki od Żanetki, które można kupić na Etsy, kwiatuszki od Ani S. Sowani z dodatkiem kwiatków od: różyczki od Ewy M. oraz maluszków od Scrapelki oraz dodatek borowego koloru sprawiły, że wyszły absolutnie wyjątkowe, sepiowo ale "z pazurem"...










Dla Dzieci wykonałam proste prace w typowych kolorach błękitu, różu, oraz jedno uniwersalne w szarościach i bielach. Do ich wykonania również skorzystałam z grafik Żanetki  -czyż te buziuchny dzieciaków nie są urocze? Dodają wiele uroku pracom.








Cena za cale zamówienie, z przesyłką 180 zł
7 pudełek na zdjęcia 15x21
7 folderów na płyty CD
2 zaproszenia na sesję

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

1 komentarz:

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.