niedziela, 24 lipca 2016

W ramach przeprosin -fotograficznie

Dziś z Wami witam się troszkę smutno... 

Czasem niestety tak bywa, że nawalę, coś nie tak pójdzie... No i niestety taka sytuacja właśnie miała nie dawno miejsce.. Wysłałam paczkę do złego paczkomatu co mocno utrudniło życie Klientce, gdyż w Warszawie "drugi koniec miasta" to u mnie jak przejechać z miasta do miasta...

W ramach przeprosin Asia z Fabryki Wspomnień otrzymała ode mnie taki komplecik gratis...
Mam nadzieję, że pomógł trochę w złagodzeniu złości na mnie za utrudnienie życia...

A tak swoją drogą, jeśli tylko mam jakiś Czytelników z bliższych lub dalszych okolic Warszawy chciałam Wam ogromnie polecić usługi Asi. Jest niezwykle zdolną Fotografką, która dodatkowo kształci się by Wasze nowo narodzenia Maleństwa miały zapewnione bezpieczną sesję... Jej zdjęcia są cudowne pełne ciepła. A też wiem, że swe usługi Asia dopina zawsze na ostatni guzik by Jej Klienci nie mieli na co narzekać.
Dodatkowo... Asia jest po prostu przesympatyczną Osóbką, moją Koleżanką...

A taki komplecik do Niej powędrował:





Pozdrawiam Was,
MarSi.

1 komentarz:

  1. Cóż ... zdarza się. Miły gest i piękne słowa faktycznie powinny ukoić nerwy klientki.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.