piątek, 5 sierpnia 2016

SETNY POST -Oprawa fotograficzna z Laserowe Love

Helloł,

najpierw poza tematem,
wiecie, że pisałam do Was już dziewięćdziesiąt dziewięć razy. Właśnie w tej chwili tworzę SETNY POST :)
To taki mój mały sukces, gdyż nie raz próbowałam prowadzić blog i wreszcie udaje mi się to regularnie robić, cieszy mnie to... Jednak co pasja to pasja. Plusy na każdej płaszczyźnie. 

Dziś piszę na szybko, bo będę się parę dni urlopować, ale obiecuję, że po powrocie przygotuję dla Was zabawę... Była nie dawno na Fanpagu tym razem będzie dla moich blogowych Obserwatorów. Postaram się to zorganizować w granicach 10tego sierpnia.

...A dziś 3 pudełeczka zrobione z tekturkami od Laserowe Love.
Pudełka zamówiła pewna Pani Fotograf, na zdjęcia z sesji jakie wykonała. Myślicie, że to ładna oprawa? Mi bardzo się podoba zwyczaj jaki wśród Fotografów zapanował, że nie oddaje się fotografii w zwykłych białych kopertach...

Klientka zamówiła jedno pudełko na sesję kobiecą i dwa komplety na sesję uniwersalną.

Czyż ta sukieneczka nie jest urocza? Ta tekturka jest podwójna dzięki czemu częściowo mogłam ją pomiziać tuszami, efekt baaardzo mi się podoba.









W Laserowe Love można zamówić ten sam motyw wycięty w tekturze bądź w papierze.... Tutaj mam piękny liściasty wianuszek z zieloną wycinanką...





Materiały:






aparat z kliszą TU MOŻNA KUPIĆ 







lampę i pozostałe TU KUPISZ 













(możliwość zamówienia tych samych wzorów wyciętych w kolorowym papierze )



Ceny:
-pudełeczka po 18 zł każde,
-foldery po 7 zł każdy
(Każda cena podlega negocjacji. Żadna cena nie jest wiążąca. Podane ceny są cenami orientacyjnymi.)

Pozdrawiam!
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.