wtorek, 22 listopada 2016

25 rocznica ślubu

Hej, hej,

dziś z moją inspiracją będę gościła na profilu Laserowe Love -wiecie niezmiennie odczuwam to jako ogromny zaszczyt, móc tam Was inspirować, bardzo mnie to cieszy, sprawiają mi ogromną radość te "występy" na ich profilu...

Polecam profil i sklep Laserowe Love -szczególnie wszystkim Scraperkom -mają świetne tekturki 
a i materiałów wszelakich do prac artystycznych coraz więcej na ich wirtualnych półkach.

Ich sklep znajdziecie tu ----->  K L I K
A profil na Facebooku tu: ----> K L I K

Dziś praca, którą zamówiła moja Ciocia. Przyjemną niedzielę miałam, bo osobiście Jej ją zawiozłam, przy okazji pokazałam kilka innych prac... Fajnie móc pokazać swoje prace "na żywo"... Wiem, że to zupełnie co innego niż zdjęcia...

     Prezentuję:
Kartka z pudełkiem
Pudełko z kartką
Jakby nie patrzeć: NA 25 ROCZNICĘ ŚLUBU.

Jako że i dla kobiety i dla mężczyzny to trochę kwieciście dla Nie j i trochę niebiesko dla Niego i z cytatem dla Nich.

A całość wykonałam z:

        • na pudełku okrągła rameczka
        • na kartce cytat
        • oraz na kartce zawijaski 
        • koronka na kartce
-baza kartki oraz pudełko ze sklepu rzeczy z papieru

-papiery Galeria Papieru seria "Jak we śnie"
-oraz digi stempel projektu ŻanetyDigital paper

-różyczek od  Ewy 
(mięta jest u Niej stosunkowo nowością, polecam Jej wszelkie różyczki są po prostu świetne w pracy)

P.S. wybaczcie proszę te obrusowe zdjęcia. Kończyłam pracę do ostatniej chwili przed wyjazdem i fotografowałam już u Cioci...










 


Materiały z Laserowe Love kupicie tu:

















Cena kompletu 50 zł

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.