sobota, 3 grudnia 2016

W podziękowaniu za gościnę.

Witajcie,

wakacje w tym roku spędziłam wraz z Mamą u Jej znajomych w Anglii, postanowiłam po paru tygodniach wrócić do wspomnień i przy okazji stworzyłam taką drobną karteczkę w ramach dodatkowych podziękowań.

Postanowiłam też w tej kartce nieco  spróbować moich "umiejętności" mediowania, które jakiś czas temu zdobywałam na warsztatach z  Aidą z 13 arts. 
Jednak to chyba nie do końca mój styl... Można czasem spróbować ale moim konikiem to chyba nie będzie.. 

Do wykonania karteczki użyłam wykrojnika cegiełki, który stamtąd przywiozłam.

Tekturka jest z Laserowe love
Grafika od Żanetki można je kupić na ETSY





 

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.