niedziela, 1 stycznia 2017

Witajcie w Nowym Roku

Moi Drodzy Czytelnicy,

chciałam Wam na Nowy Roku 2017 złożyć życzenia.
Aby ten rok był lepszy od poprzedniego.
Aby nie brakło w nim zdrowia i miłości.
Aby każdy dzień przynosił nowe radości.


Poza tym...

chciałabym Wam przypomnieć gdzie można mnie znaleźć w sieci.


i drugi profil na którym prezentuję tylko projekty fotograficzne: https://www.facebook.com/WariacjeMartyskiFotograficznie/




 Od jakiegoś czasu również jestem mocno związana z LaseroweLOVE 
zapraszam na ich blog (jeszcze młodziutki)


P.S. pokażę Wam jeszcze moją tegoroczną choinkę, gdyż wyjątkowo mi się podoba.
Znajdziecie na niej piękne, urocze, delikatne (ja jestem zakochana w aniołkach więc tych przymiotników to mogłabym tu jeszcze wypisywać  wypisać ale powiedzmy, że starczy) aniołki, które wykonała Pani z Ozdabiarenki oraz drewienka właśnie z LaseroweLOVE Wycinanki-ze-sklejki





Cieplutko Was pozdrawiam,
Martyna Siekirka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.