poniedziałek, 6 marca 2017

Kalendarz dla pielęgniarki

Cześć,

miałam okazję wykonać kalendarz dla pielęgniarki. Jako, że przyszła właścicielka jest młoda i poczucia humoru jej nie brakuje, na okładce kalendarza dla niej umieściłam seksowną tekturkę pielęgniarki ze strzykawką.

Do wykonania tego kalendarza użyłam przepięknych, niedawno przeze mnie odkrytych, papierów z kolekcji  ITD Collection. Papiery są nowością na rynku, do tej pory firma ta bowiem robiłam papiery tylko do decupage.

Te różowe szpile po prostu mnie zauroczyły... Połączone z delikatnymi kolorami i motywami kwiatowymi okazały się świetne do tej pracy.
Całość uzupełniłam czarnym perłowym papierem Laserowe Love

Wewnątrz kalendarza papier ze ScrappBery's

Wkład kalendarza pochodzi ze sklepu Fabryki Weny






 
 

Użyte materiały:



Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.