poniedziałek, 15 stycznia 2018

Dla Ciebie -kartka uniwersalna

Witajcie,

wiecie... Wiem, że to zabrzmi bardzo nieskromnie... Ale... Widzę duży progres w moich kartkach, pracach... Tak jak popatrzę na moje prace sprzed półtora roku czy 2 lat... A tak popatrzę na te dzisiejsze... To zdecydowanie przyjemniej patrzy mi się na te dzisiejsze... Kocham tę moją pasję, kocham tworzyć kartki, notesy, boxy...  Daje mi to niezwykle dużo satysfakcji, a każda kolejna praca to uśmiech.

Dzisiejsza też wyszła nieźle. Delikatna, ukwiecona, umotylkowiona. Dla kobiety, na każdą okazję. Doskonała na imieniny, urodziny albo żeby po prostu sprawić obdarowanej osobie przyjemność.

Kartka dostępna jest w moim sklepie

Ze Skarbnicowego sklepu użyłam: 
-cudownych, nowych dla mnie, papierów marki Mintay, skorzystałam z kolekcji Birdsong.
-listeczki wykonałam z papieru czerpanego ciemnozielonego i zielonego

Zapraszam Was również na blog Skarbnicy Pomysłów,  
TU  znajdziecie cały mój post








Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.