poniedziałek, 5 marca 2018

Box ślubno urodzinowy

Witajcie,

dziś prezentuję box, który łączy w w sobie dwie okazje: jest na ślub, ale jednocześnie Państwo Młodzi obchodzą swoją 40ste urodziny.

Robienie zakupów to dla każdej scraperki uczta porównywalna do małego dziecka w sklepie z zabawkami... Ja nie dawno właśnie taką ucztą przeżyłam, jedną z nich były zakupy w craftcorner i ta cudna granatowa baza na jakiej to pudełko wykonałam... Troszkę się obawiałam tego co dostanę, bo wiadomo monitor czasem przekłamuje kolory, a na moim monitorze wyglądał pięknie, zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia... Iii, na żywo, okazał się właśnie taki! Piękny!!!!

Drugimi zakupami były najnowsze papiery od scrap and me i najnowsze ich papiery Romantic Garden. Kolekcja jest bardzo kwiatowa, bardzo delikatna i bardzo śliczna.

Z takiego połączenia musiało (!) wyjść coś pięknego.

Wykonałam je z:
-baza boxa GoatBox 
-papiery Scrap And Me
-digi wykonała Kamila -ja je tylko leciutko przerobiłam  
-tekturki urodzinowe, z dolnego skrzydełka  I Kropka
-tekturka pary na pomoście Scrapek.pl 
-cytat na górze Fabryka Weny



 











Cena 60 zł 

Pozdrawiam Was,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.