czwartek, 5 kwietnia 2018

Tryptyk na trzy sakramenty

Witajcie,

tak sobie myślę, że najważniejsze to wolny czas spędzać tak jak się lubi, relaksując się i nic nie musząc...
Ja przez święta zrobiłam 7 kartek i planer ślubny, który już Wam pokazywałam.  I to był bardzo twórczy i przyjemny czas połączony z pysznościami na Wielkanocnym stole i słodkim lenistwem.

Dziś prezentuję Wam tryptyk na 3 sakramenty: na chrzest, na Pierwszą Komunię Świętą oraz na ślub.

Kartki bogate w intensywne kolory, stworzone z pięknych papierów oraz ślicznych dwuwarstwowych tekturek, wisienką na torcie są śliczne kwiaty.



Bazy kartek są moje własne (można je u mnie kupić poprzez kontakt na FB)

Papiery to kolekcja Romantic Garden od Scrap And Me

Tekturki są z Fabryki Weny

Tekturki pomalowałam FARBAMI ze sklepu Skarbnica Pomysłów -i chociaż do tej pory byłam mało mediowa i mało farbowa to kolory, tak cudne piękne i intensywne sprawiły, że musiałam je mieć. No i uczymy się siebie z tymi farbami.


tu lepiej widać kolorki jakie wyszły po użyciu farbek:














Kartki są do kupienia w moim sklepie: https://wariacjemartyski.pl/


Bardzo Was proszę napiszcie coś do mnie...
Jak Wam się podobają kartki?
A może używacie tych farb i pokażecie efekty, linki mile widziane... A może macie dla mnie jakieś sugestie odnośnie farb? Też chętnie je przyjmę...

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.