sobota, 12 maja 2018

Best wishes

Witajcie,


dziś przedstawiam Wam kartkę z pudełkiem.

Do wykonania kartki znowu natchnęły mnie nowości, te "nowsze" (papiery) i te ciut starsze (baza z pudełkiem GoatBox oraz stempel od Agaterii).

Całkiem niedawno przyszły do mnie zupełnie nowiutkie papiery od ScrapAndMe -zamówiłam dwie najnowsze kolekcje i jedną z nich od razu pociachałam.
Do papierów bardzo kolorowych w intensywnych kolorach pięknie skomponowała mi się antracytowa baza.

Do całości: życzenia wystemplowane i wyebosowane oraz moja ulubiona tekturka -piękny serduszkowy wianuszek.
A jak Wam się podoba taka mieszanka?

Moje prace do kupienia w moim sklepie: https://wariacjemartyski.pl/

A tak w ogóle to wraz z tą pracą goszczę dziś na blogu Scrap And Me: https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/05/goscinnie-martyna-siekirka.html -zobaczcie :)

Komplet wykonałam z: 
-papiery ScrapAndMe
-baza GoatBox
-tekturka Fabryka Weny
-stempel Agateria




 
 

  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.