wtorek, 3 lipca 2018

Czekoladownik

Hej, hej,

niedawno Pan Listonosz przyniósł mi najnowszą kolekcję Ever Always II  od Altair Art ze sklepu Skarbnica Pomysłów.
Jak to z nowymi papierami bywa od razu musiałam je pociąć... I tak o to powstał czekoladownik.
Wiem, wiem już nudna jestem, ale w połączeniu z moim od już jakiegoś czasu ukochanym embossingiem tekturkami od Laserowe Love i na bazie od Rzeczy z papieru efekt wyszedł bardzo przyjemny dla oka.

Czekoladownik poleci pod Szczecin do mojej koleżanki, dlatego z tyłu pudełeczka dołożyłam również digi stempel od Judyty ze Stemplove z napisem: "Trzymasz w ręku rękodzieło. Przedmiot zrobiony z miłością i starannością o każdy szczegół."







Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.