wtorek, 11 września 2018

Przyjaciółce...

Dzień dobry,
szarzej dziś u mnie za oknem. U Was również? Ciepło, ale słońca ni widu ni słychu.
Ale w pracach ciepło, a tematyka prac rozgrzewa serca niezmiernie.
Klientka zamówiła kartkę by podziękować swojej przyjaciółce... Za to, że jest. Piękny temat pracy, ach jak mi się przyjemnie ją tworzyło... To bardzo miłe gdy Klienci sięgają po rękodzieło nie tylko gdy "wypada" czy gdy "trzeba", bo ślub, bo chrzest, bo okrągłe urodziny... A po kilku pierwszych zdjęciach, napiszę Wam... Co jeszcze miłego mi się przytrafiło...
Obie prace wykonałam z: 
-Pudełko  GoatBox
-Papiery  Laserowe Love
-Tekturki (rozetka pocięta na 4)  Laserowe Love
-Cytat I love digi






A zdarzyło mi się to... Że gdy inna osoba zobaczyła tę kartkę postanowiła zamówić coś podobnego... :)
Pokażę Wam od razu tę, drugą, bo temat i wykonanie bardzo podobne -zgodnie z oczekiwaniem Klientki. :)



Cena 50 zł 

Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.