niedziela, 25 listopada 2018

Urodzinowy exploding box

Witajcie,

niedawno miałam okazję wykonać box dla kobiety na okrągłe na 50te urodziny.

Exploding box miał być również pudełkiem na prezent, więc na środku umieściłam pudełeczko jak schowek na łańcuszek, który miał być wręczony.

Klientka, prócz miejsca na prezent chciała również kolor złoty. Na takiej więcej bazie wykonałam to pudełko, a że kolor jest wspaniały z zewnątrz go nie oklejałam.
Po sfotografowaniu, na wieczku, z przodu dokleiłam słowo "Pomyślności" by podpowiedzieć, gdzie go otwierać.

Pudełko wykonałam z:
-baza GoatBox
-pudełeczko na środku Rzeczy z papieru 
-papiery  CraftPassion
-karty z górnego i dolnego skrzydełka Mintay Papers
-tekturki Fabryka Weny
-życzenia z Fabryka życzeń









Cena exploding boxy 55 zł 

Pozdrawiam Was cieplutko,
Martyna Siekirka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.