niedziela, 7 lipca 2019

512. 30 lecie święceń

Witajcie,

mam do pokazania mnóstwo prac... Jako że dwa miesiące mnie tu nie było, a w tym czasie nie próżnowałam sporo się nazbierało... Jest wśród nich kilka prac, które wykonałam z papierów Galerii Papierów z kolekcji, które wydają mi się nowe, gdyż dopiero nie dawno je kupiłam... Jedną z nich jest kartka w pudełku z kolekcji Królewskie wesele. Wiele prac z tych papierów widziałam u koleżanek po fachu, od dawna zachwycała mnie, a jakoś brakowało jej w moich papierowych zbiorach. Wreszcie mam i z ogromną przyjemnością ją ciacham.

Komplet wykonałam na 30lecie święceń kapłańskich dla zaprzyjaźnionego księdza. Fajnie robić coś co później trafia w "znajome ręce".

Komplecik wykonałam z:
-pudełko Rzeczy z papieru
-papiery Galeria papieru
-tekturka na pudełku I Kropka
-tekturka na kartce Fabryka Weny






#oryginalnewykrojniki #nieodchinczyka #niekradnij



Pozdrowionka,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.