poniedziałek, 30 marca 2020

612. Ślubnie z uciekająca parą (nie, nie. Nie Panną Młodą)

Witajcie,

dziś prezentuję kolejną zaległą pracę.. Tym razem grudzień 2019 :)
Kartka ślubna w pudełku z użyciem białego gessa -to u mnie rzadkość... Trochę maski, trochę pociapałam... Craftową bazę pudełka też nieco gessem złagodziłam.

Głównym motywem kartki jest uciekająca para... Bardzo lubię tę tekturkę... Można ją interpretować na wiele sposobów... Myślę, że oni biegną do wspólnego życia... A może uciekają przed wielkim weselichem, które nie zawsze jest wyborem Nowożeńców? Może chcą się gdzieś schować i pobyć sam na sam?

A poza tym podobają mi się te zielenie w połączeniu w craftem bazy... Do tego by było bardziej ślubnie różane kwiatuchy...

Kartkę wykonałam z:
-pudełko i baza Rzeczy z papieru
-tekturki Fabryka Weny
-serwetki (te craftowe) CraftPassionPL








Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

9 komentarzy:

  1. Ale świetna! Bardzo mi się podoba Twoja kompozycja! Ten wzorek z maski bardzo dużo daje, choć niby zasłonięty. Tekturka superowa! Kiedyś widziałam wykrojnik - pan młody chce zwiać, ale panna młoda ciągnie go za fraki. :D

    I poprawna data - cudownie! Notorycznie widzę błędnie zapisane daty czy źle odmienione imiona, a dziś komentowałam 2 kartki ślubne i obie z poprawną datą! Może wreszcie coś się zmieni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dagmaro, myślę, że Mama by mi palce obcięła jakbym źle napisała :) Jestem na "20grudzień - 20grudnia" bardzo przeczulona...
      Ale człowiek się lekko ponad ziemię unosi gdy go chwalą, szczególnie gdy chwalą coś na co zwraca uwagę, co jest dla niego instotne. Dziękuję.

      Usuń
  2. Martyna muszę Ci powiedzieć bardzo lubię Twoje ślubne pracę. Właśnie z tego względu, że kolory ich są nie sztampowe. cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet. Wiosenny i romantyczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się taki zestaw, świetnie wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplet:) bardzo mi się podoba pomysł z użyciem maski:))

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.