sobota, 4 września 2021

729. Album Joli na 60 urodziny.

Dzień dobry.

pokażę Wam dziś kolejny album jaki wykonałam na jubileusz tym razem 60tych urodzin. Album do celowo podarowany był ze zdjęciami, które wkleiłam. I to był dopiero efekt!
 
Pomieści on 103 zdjęć formatu 10x15 oraz 24 zdjęcia (na matach w stronach) formatu 13x18
 
Album jest szóstym z ośmiu, gdyż w tym roku dla Jubilatów z dużej paczki przyjaciół wykonałam właśnie 8 takich albumów. Jeszcze jeden Wam pokażę, niebawem... Niestety ostatniego nie zdążyłam nagrać ani sfotografować...

 
Album wykonałam z:
-baza Eco-scrapbooking
-papiery ScrapAndMe
-stemple  Agateria
-HDFki -Artistiko

 
Album możecie również pooglądać na filmie:

































 
                                                                Użyte materiały:


Cena 350 zł
Pozdrawiam Was cieplutko, Martyna Siekirka

2 komentarze:

  1. Martynko cudenko zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny! Nie pomyślałabym, że na craftowym papierze może to tak świetnie wyglądać! Wyobrażam sobie, o ile lepiej to musi wyglądać ze zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.