piątek, 9 lutego 2024

752. Notes dla człowieka wielu pasji

Heyka,
 dziś prezentuję Wam notes, który w pewnym sensie zrobiłam dla siebie, a już na pewno na swoje potrzeby, gdyż to ja ten notes podarowałam komuś w prezencie.
Bardzo, bardzo lubię obdarowywać swoich bliskich moim rękodziełem, niestety wychodzi mi to znacznie rzadziej niż bym tego chciała, tym mocniej każda praca "podarowana" mnie cieszy!


Wkład notesu stworzyła specjalnie na zamówienie dla mnie Asia z Fabryka Weny -był idealny. ❤ Był dokładnie tym czego chciałam. 
 
Fajnie robić takie prace, gdy zna się odbiorcę i tak bardzo można dostosować pracę... Nawiązać do tego o lubi czy do ulubionych cytatów. :)
 
 
Chciałam Was zaprosić na mój Facebook, treści mniej więcej się powtarzają wprawdzie, ale tam, gdybyście potrzebowali, łatwiej się ze mną skontaktować https://www.facebook.com/WariacjeMartyski 

gdzieś między kartkami notesu umieściłam również zdjęcia, jednak nie pokazuję ich tu ze względu na ich prywatną formę. Myślę że jednak nadają fajnej jeszcze bardziej prywatnej formy. 
 
 

 

Cieplutko Was pozdrawiam, Martyna Siekirka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.