niedziela, 12 sierpnia 2018

Urodzinowa laleczka na kartce

Hej, hej
ja może jestem mało skromna, ale na ogół podobają mi się prace, które lubię, czasem bardziej czasem mniej... Dziś, jest zdecydowanie bardziej. Aż żal mi wysyłać tę kartkę, ale zrobiłam ją specjalnie dla koleżanki na urodziny i wiem że będzie zachwycona.
W życiu prywatnym np w odzieży uwielbiam czarny kolor, w połączeniu z czerwienią tworzą idealny duet. A do kartki dołożyłam troszkę jasnych delikatnych papierków i efekt wyszedł cudnie...
No i ta laleczka, mój najnowszy nabytek, jest przesłodka. Jak widać niekoniecznie w pracach na dziecięce urodziny (jak sądziłam, że głównie będę jej używać...)

Komplecik wykonałam z:
-pudełeczko GoatBox
-papiery Białe Kruczki kolekcja Taniec kwiatów
-laleczka wykrojnik Craft Die ze ScrapAndMe
-tekturki (kot i napis na pudełku) Filigranki








Pozdrowionka,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.