poniedziałek, 12 listopada 2018

Świątecznie w bieli -lift Karasiowej

Dobry wieczór,

przedłużony weekend nam się kończy, a tak było miło pospać do południa, posiedzieć do nocy i w towarzystwie słodkiego lenistwa tworzyć...

Stworzyłam kartkę na święta Bożego Narodzenia, w bieli.

Wszystkie moje kartki, ta i inne, dostępne są w moim sklepie internetowym:
 


Z dwiema pinsecjami (zrobiła je Justyna Dzasta), z papierów ScrapAndMe.
Baza moja: https://wariacjemartyski.pl/pl/c/BAZY/75

Kartka jest liftem kartki Karasiowej, tak wygląda oryginał:

a tak wygląda moja wersja:




 Cena kartki 20 zł 

Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

2 komentarze:

  1. Martynka, ogromnie mi miło, wyszło fantastycznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, cała przyjemność po mojej stronie, że fantastycznie nie wyszło to wiem, ale dziękuję za miłe słowa.

      Usuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.