poniedziałek, 20 stycznia 2020

570. Nowa kolekcja "Zapach Raju" w 3 odsłonach

Witajcie,
dziś kartki inspirowane nową kolekcją papierów od Galerii Papieru
W papierach się zakochałam, są cudnie delikatne, kwiatowe idealne do cięcia.
Wykonałam z nich na początek trzy kartki: na ślub, na urodziny oraz uniwersalną. W każdej z kartek są kwiaty wycięte z tzw. małego bloczka.

Do wykonania prac użyłam:
-baza moja https://wariacjemartyski.pl/pl/c/BAZY/75 (50 szt. 13 zł)
-papiery  Galeria papieru kolekcja Zapach Raju

Moje prace do kupienia są w sklepie internetowym:
 



 ***


 ***




Każda z kartek po 20 zł

Pozdrawiam Was,
MarSi

16 komentarzy:

  1. Są fantastyczne, zwłaszcza te z parą! Cudowne papiery! Zachwycił mnie ten bloczek kwiatowy do wycinania, zawsze mi brakuje kwitów do wycinania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że i mi chyba ta podoba się najbardziej. :)

      Usuń
  2. Śliczne papiery w różnych odsłonach, chyba czas na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszły 🤩
    Ja już czekam na swoją przesyłkę z tymi papierami, bo są cudowne 🤩

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Olcia.
      Fajnie, że i Tobie wpadły w gusta, mi się fantastycznie z nimi pracowało...

      Usuń
  4. Faktycznie kolekcja wspaniała, kartki wyszły pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki :) Też planuję kupić tę kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam w połączeniu z powycinanymi elementami super się tworzy.

      Usuń
  6. Wszystkie karteczki cudne, sama nie wiem, która piękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, bardzo delikatne i romantyczne w tym zestawieniu kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och tak piękny zapach raju...uroczo :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.