wtorek, 22 marca 2016

Kartka urodzinowa dla Dziadka

Witajcie,

dziś pokażę Wam karteczkę jaką wykonałam na własne potrzeby.
Zrobiłam ją dla mojego Dziadka na okrągłą 70 rocznicę urodzin.

Moglibyście pomyśleć, że napis "Najlepsze życzenia"... Jakiś taki kwiatowy, że może kobiecy. A ja uznałam, że ładnie złagodzi ciemny brąz i że jest on odpowiedni dla dojrzałego mężczyzny.
Z całości jestem bardzo zadowolona, brązy bardzo dostojne, turkusy dodały koloru a beże rozjaśniły karteczkę... A co najważniejsze. W rozmowie telefonicznej z Dziadkiem Jego zachwytów nie był o końca... No cóż... To niezwykle miłe... I fajnie sprawić komuś taką przyjemność...

Do wykonania tej karteczki użyłam:
-papierów z serii Piękny umysł z Galeriii papieru 
-kwiatków od Scrapelki oraz tradycyjnie od P. Ewy -mój ulubiony zestaw...
-użyłam również przepięknych grafik z Digi og Jannet 



Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.