piątek, 25 marca 2016

Zaproszenia na sesję fotograficzną

Moi Mili Czytelnicy i Oglądacze,

dziś pokażę Wam zdjęcie moich zaproszeń na sesję jakie miałam okazję wykonać dla pewnych Śląskich Państwa Fotografów :)

Zamówienie wykonałam błyskawicznie, gdyż Klientce się mocno spieszyło...
Wieczorem do mnie napisałam, poustalałyśmy wszystkie szczegóły, tekst zaproszenia, że na wierzchu ma być skromnie i że czcionki to mają być bez zawijasów, a następnego dnia rano paczuszka pooofrunęła do Rudy Śl. do Pani Anety

Do wykonania tych zaproszeń 
skorzystałam ze stempelków od Digi og Jannet 




Cena 5 zł /1 szt.
(Każda cena podlega negocjacji. Żadna cena nie jest wiążąca. Podane ceny są cenami orientacyjnymi.)

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.