wtorek, 28 lutego 2017

Na I komunię swiętą

Witajcie,

często tak mam, że ostatnio wykonana przeze mnie praca podoba mi się najbardziej...
Z kartką, którą dzisiaj możecie zobaczyć jest podobnie, jednak mam wrażenie, że to odczucie pozostanie mi na dłużej. Wyjątkowo mi się podoba, ta niezwykle delikatna, jakże dziewczęca karteczka na I Komunię Świętą...

Może to sprawiają te delikatne konwalie na tekturce? A może delikatne jasno różowe tło? Sama nie wiem...
Wiem jednak, że robiło mi się ją niezwykle przyjemne...

Nowy wykrojnik z alli, piękne papiery, które też niedawno otrzymałam i tekturki, które kocham. Musiało powstać coś niezwykłego... Tekturka jest dwuwarstwowa. Jej dolną część pomalowałam splashem z 13arts



Do wykonania kartki użyłam:
-papierów firmy ITD Collection -które można nabyć w sklepie Laserowe Love 
-warstwowej tekturki również z Laserowe Love
-kwiatuszków maluszków od Scrapelki






Użyte materiały:
http://www.laserowelove.pl/pl/p/Tekturka-Serce-z-konwaliami-i-kielichem-El-Santo-Rosario/1640http://www.laserowelove.pl/pl/p/Papier-do-scrapbookingu-SCL501-ITD-Collection/1743


Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.