poniedziałek, 13 lutego 2017

Postawiłam dom

Witajcie,
w ostatni weekend gościłam u siebie koleżankę Scraperkę... Spotkanie było niezwykle przyjemne i zaowocowało taką piękną pracą.. Sama z siebie pewnie nigdy w życiu nie wzięłabym się za pracę takiego formatu, a teraz wiem, że to bardzo prosta a jakże bardzo mocno przyjemna praca.

A wiecie co Wam powiem?!
To na pewno nie jest ostatni domek jaki wykonałam :)


Do wykonania domku użyłam:
-bazy domku ze Scrapińca
-papierów z Filigranek
-koronki z Laserowe Love
-oraz kwiatuchów od :
                                                                    *Justyna Dzasta(ten duży pomarańczowy)
                                 *różyczki od Ewy
                                        *maluszki od scrapelki
                                            *no i różne inne sklepowe











Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

7 komentarzy:

  1. Zaszalałaś Martyna :) Dom zbudowałaś bajkowy, czekam teraz na drzewo ;) Śliczna praca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu drzewa to nie, miotła co najwyżej bardziej do mnie pasje :P Ja na butelkę czekam :)

      Usuń
  2. Coraz ciekawsze i coraz to nowe pomysły. Rozwijasz się w zabójczym tempie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zabójczym powiadasz, Agnieszko? Miło mi bardzo słyszeć takie słowa. Ty jako obserwatorka najprędzej ocenić możesz...

      Usuń
  3. Kapitalny, zadbałaś o każdy szczegół:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.