piątek, 16 czerwca 2017

Exploding boxy na zakończenie roku szkolnego.

 Witajcie,

dziś przedstawiam Wam pamiątki na zakończenie roku szkolnego, tak klasa VI d podziękuję za rok nauki swoim nauczycielom.

A ja muszę super mocno podziękować Olivii za miód malina super extra bazy GoatBox do których można dokupić super serwetki z tego samego papieru co baza, GoatBoxy również można kupić w I kropka
oraz Marcie z I kropka za realizację moich pragnień i marzeń i potrzeb do boxowych -stworzenie "czegoś na środek" w postaci świetnych globusów -dwustronnych!

Najpierw pokażę Wam kilka zdjęć roboczych, jak owa "produkcja" wyglądała:

Najpierw poskładałam pudełka GoatBox

Później poprzyklejałam papier na skrzydełka

Następnie przyklejałam serwetki, które kupiłam wraz z bazami z identycznego papieru , oraz pierwsze dwie ozdoby: digi stempel sowy oraz tekturkę książki z piórem z I kropka

Następnie "zebrałam świat do kupy" -a poważnie mówiąc tekturka globusa, którą specjalnie na moją potrzebę przygotowała Marta z I kropka jest dwustronna dodatkowo przygotowała dla mnie podstawkę by globus mógł stać.

A to już efekt końcowy w pudle czeka na Klientkę

Na zdjęciach jest 18 boxów, jednak zrobiłam 20 pudełek. Na samym dole są dwa dodatkowe, które wykonałam poza zamówieniem, są do kupienia, odbiór osobisty w Lubinie. Jeśli jesteś zainteresowana /zainteresowany proszę o kontakt



  




 



 



 



A te dwa pudełka są do wzięcia. Cena za sztukę 30 zł
Odbiór osobisty w Lubinie. 



2 komentarze:

  1. Super produkcja :) Nauczyciele napewno będą zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super produkcja :) Nauczyciele napewno będą zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.