sobota, 1 lipca 2017

Soczysto zielony exploding box na ślub

Witajcie,

po małej przerwie, i dużych perypetiach w życiu (co chwilę coś innego, kompletny brak spokoju...) przybywam do Was z exploding boxem na ślub.

Pudełeczko w nietypowo intensywnej, pięknie wiosennej, zielono żółtej kolorystyce.

Robiło mi się niezwykle przyjemnie pudełko ponieważ Klientka już na samym początku wysłała do mnie "dłuuugaśny list" z opisem swoich oczekiwań :) Było to bardzo miłe zaskoczenie, powklejała w ten list zdjęcia prac pokazując co chce a czego nie chce... Co Jej się podoba, a czego na pewno nie chce :) Fajny był ten list :)

Na środku pudełka umieściłam parę ślubną, gdzie on trzyma ją na rękach. Czyż ta para nie jest urocza?

Na życzenie Klientki jest kartka z kalendarza, z cytatem z Biblii, oraz na dolnym skrzydełku życzenia.

Natomiast dwa pozostałe skrzydełka ozdobiłam tekturką pary z malutkimi, bardzo delikatnymi serduszkami, które pomalowałam na czerwono, oraz kieszonką na drobny upominek.

Pudełko wykonałam z:
-baza: GoatBox do kupienia w  I kropce
-tekturki z I kropka
-kwiatuszki na wieczku od Scrapelki
-papiery: Lemon Craft
-figurka: od Martusi, której piękne figurki uwielbiam Elfeys figurki z pasją

Pudełko można obejrzeć na filmie:


lub na zdjęciach:













Cena: 80 zł

Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.