czwartek, 23 listopada 2017

Box na 18stkę zółto -różowo

Witajcie,

jak nigdy nie robiłam, tak teraz nagle mam 5 takich prac... Powolutku będę Wam pokazywać moje 18stkowe projekty.
Dziś pierwszy, dla Dziewczyny, Mileny. W mocnych żółto różowych kolorach.
Z kwiatami na środku. "Grzeczny" i elegancki, od Cioci :)

Exploding box wykonałam z:
-GoatBox do kupienia bezpośrednio u Olivii w CraftCorner lub np w I-Kropce 
-papiery w środku Lemon Craft
-na środku kwiatuszki z zimnej porcelany od Marty z Elfeys -figurki z pasją
-tekturki, wszyśćniuchne, od I-Kropka 
-kopertka na pieniążki  z Rzeczy z papieru










Pozdrawiam Was cipelutko,
MarSi

1 komentarz:

  1. Praca , która kolorystycznie powaliła mnie na łopatki :)
    Niesamowite połączenie !

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.