wtorek, 21 listopada 2017

Na pożegnanie koleżanki z pracy

 Witajcie,

przydarzyło mi się coś miłego...
Napisała do mnie e-mail, jak się okazało Klientka, że trafiła na mój blog, zobaczyłam tam kartkę, którą kiedyś robiłam, gdy ode mnie z pracy odchodził nasz kolega.
Poprosiła bym wykonała dla Niej podobną.
Podobieństwo kończy się na cytacie, który był również na tamtej kartce.
Klientka bardzo zadowolona -to najważniejsze, tym razem kartkę wykonałam dla Kobiety. Cała jest delikatna jasna pastelowa. Jedynie baza kartki i pudełka jest w mocnym turkusowym kolorze. Co podkreśla delikatność mojej pracy.

Komplet wykonałam z:
-pudełko i baza kartki to GoatBox do kupienia bezpośrednio u Olivii w CraftCorner lub w I-Kropce
-papiery to UHK gallery
-tekturki I-Kropka




 




Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

P.S. u mnie wczoraj wieczorem padał śnieg, a jak tam u Was? Macie trochę słoneczka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.