piątek, 24 sierpnia 2018

Kartka ślubna na bogato

Hello!

w najbliższą niedzielę, 26 sierpnia, w moim mieście, w Lubinie, odbędzie się jarmark rękodzielniczy.  Z tej okazji staram się przygotować mały "zapasik" prac... Kilka prac na chrzest i ślub już przygotowane...

A wkrótce pokażę Wam nowości, rzeczy, których dotychczas u mnie nie było, więc koniecznie obserwujecie mój blog.

Dziś przedstawiam Wam kartkę z pudełkiem na ślub, na cudnej antracytowej (hihi, spokojnie ja też niedawno poznałam ten kolor) bazie.

Komplet do kupienia jest w moim sklepie: https://wariacjemartyski.pl/pl/c/Na-slub/19


Wykonałam go z:
-baza i pudełko GoatBox
-papiery Mintay by Karola kolekcja 7th Heaven
-tekturki (obie) Fabryka Weny
-wykrojnik Craft Passion





Pracę zgłaszam na wyzwanie do  ScrapAndMe
 (do wyzwania przejdziesz po kliknięciu na banerek)
https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/08/wyzwanie-challenge-47-slub-wedding.html









oraz do Altair Art 
http://www.altairart.pl/2018/08/wyzwanie-82018-swietujemy-challenge.html












Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

6 komentarzy:

  1. dziękuję za udział w wyzwaniu Altair-Art, jednak głównym warunkiem jest "widoczne użycie papierów producenta", pozdrawiam i zapraszam do kolejnych wyzwań - Marlena DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for playing along with us at Altair Art challenge, however, the main rule is to use Altair Art papers. Please join us in the future.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten komplet, bardzo romantyczny. Podoba mi się jego kolorystyka :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca :) Dziękuję za udział w wyznaniu Miszmasz Papierowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powyższy komentarz jest ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna:)Dziękuję za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe":)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.