poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Mój ukochany granat na ślub

Dzieńdoberek :)

Kocham moją pasję, zawsze lubiłam ciemne kolory, czerń najbardziej ale granat w bazach GoatBox też uwielbiam, coraz częściej łączę te ciemne kolory z jasnymi pastelowymi kolorami papierów i coraz częściej efekty są jak najbardziej zadowalające... Wiecie... To bardzo fajnie uczucie, gdy siadam w mojej pracowni, biorę bazę do kartki, bez pomysłu, "losowo" wybieram format, czy to prostokąt jak tu, czy kwadrat, mniejszy lub większy... Później patrzę w papiery... Zawsze któryś mnie "zawoła": 'Weź mnie, weź' Jakaś tekturka albo wykrojnik i tak tworzą się kolejne warstwy... :)

No dobra, starczy prywaty...



 Kartkę wykonałam z:
-baza i pudełko GoatBox
-papiery Lemoncraft kolekcja Yesterday
-para młoda jest podwójnie wycięta wykrojnikiem od CraftPassion
-tekturkowe dekory od Laserowe Love pomalowane białym gessem 
-do tego gaza, koronki dziurkacze brzegowe






https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/08/wyzwanie-challenge-47-slub-wedding.html 

Komplecik zgłaszam na wyzwanie do ScrapAndMe
(przejdziecie do wyzwania klikając na banerek)







 Cena za komplet 50 zł
Pozdrawiam Was,
MarSi

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny zestaw.Pomysł z granatem sprawdził się :-0. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna,elegancka karteczka:)Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kartka:)Dziękuję za wspólną zabawę ze "ScrapAndMe":)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.