sobota, 15 grudnia 2018

Album Poli

Heyka,

albumy to jest coś co zdecydowanie daje mi najwięcej szczęścia, gotowa praca sprawia, że jestem dumna, że wykonałam tak duży projekt. To wspaniała praca i chętnie sięgam po tę formę...

Miałam właśnie przyjemność wykonać album dla Poli, która obchodzi swoje pierwsze urodzinki.

Materiały do albumu kupiłam w sklepie Skarbnica Pomysłów. Dokładnie możecie się zapoznać z nimi w moim poście na ich blogu O TU.

Album jest przygotowany na zdjęcia formatu 9x13; 10x10 oraz 13x18

Wykonałam album na bazie z Eco Scrapbooking,
z papierów Scrapbery's oraz kropek od Altair Art



 Album możecie również obejrzeć na filmie: 




















 






















Cena albumu 330 zł 

Pozdrawiam cieplutko,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.