niedziela, 17 lutego 2019

465. Pamiątka chrztu świętego kartka z pudełkiem

Witajcie,

chciałabym Wam zaprezentować komplecik jaki wykonałam na pamiątkę sakramentu chrztu świętego. Na kartce głównym elementem jest zdjęcia dzieciątka, znajdzie się również element sakralny. Natomiast na pudełku umieściłam na delikatnym różowym tle szatkę oraz napis.

Chciałam Wam jeszcze przypomnieć inną moją "chrztową" pracę: monochromatyczny komplecik z rozetką. Powiedzcie mi jakie prace wolicie na chrzest, takie kolorowe jak tu czy "czyste", jasne, białe? Ciekawa jestem Wasze opinii i przekonań.

Komplecik wykonałam z:
-pudełko Rzeczy z papieru
-papiery UHK Gallery
-tekturki Filigranki
-serwetka Craft Passion





      Zdradzę Wam jeszcze, że to jest DRUGA kartka... Gdyż pierwszej... Przydarzył się pewien wypadek... Na szczęście pewne elementy udało  się odzyskać :) I jeszcze bardziej na szczęście, zalała się obudowa klawiatury, a nie sama klawiatura :)


Cena za komplecik 45 zł

Pozdrowionka,
MarSi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.