środa, 27 lutego 2019

469. Spersonalizowane białe zaproszenia komunijne

Witam Was serdecznie,

pełna oferta zaproszeń znajduje się w moim sklepie. Jednak paradoksalnie, pomimo wielu gotowych wzorów, tak to bywa, że ostateczna wersja jest inna od tych przygotowanych...  Takie białe zaproszenia z dziewczynką, już pokazywałam tutaj. Dziś przedstawiam rozszerzoną, troszkę większą, wersję. Dwa zaproszenia wykonywałam bogatsze dla Rodziców Chrzestnych, z dodatkiem złotego koloru.

Wykonałam je z:
-serwetka oraz postać dziewczynki Craft Passion
-tekturki Fabryka Weny



A jeśli o komunii mowa, to na tę okazję wykonałam album, pokazywałam go tutaj to będzie wspaniała pamiątka i wyjątkowy prezent. Zajrzyjcie, album jest do kupienia.




Cena 11 zł / 1 szt.

Pozdrawiam Was,
MarSi

23 komentarze:

  1. Śliczne , delikatne zaproszenia i album będzie wspaniałą pamiątką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa. Ja taki album właśnie oglądałam swój sprzed prawie cwiercwieku, jak to poważnie brzmi... Haha. Świetnie wspomnienia.

      Usuń
  2. Piękne zaproszenia. I album- idealny by w przyszłości powspominać ten piękny i ważny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, delikatne zaproszenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wydają mi się idealne na taką okazję. Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  4. Wszystko mi się podoba, ale najbardziej te zaproszenia ze złotem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To złoto fajnie podkreśla, prawda? Ale sama biel też ma swój urok...

      Usuń
  5. Piękne :) prezentuję się bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marlenko, hihi, cieszę się, że się prezentujesz elegancko :) Hihi.

      No i fajnie, że moje zaproszenia Ci się podobają :)

      Usuń
    2. ja też się cieszę, że elegancko się prezentuję tak jak Twoje zaproszenia :D

      Usuń
  6. Śliczne. Bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, niesamowicie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.