piątek, 1 marca 2019

470. Wiosenne kartki na Wielkanoc

Dobry dzień :)

Jako, że już 1 marca, to mogę powiedzieć, że już w przyszłym miesiącu Wielkanoc. Cieszycie się?


Wyjeżdżacie gdzieś by uniknąć gotowania, czy spędzicie je domowo? Tradycyjnie...
Ja zawsze domowo, ale na spokojnie, z Najbliższymi, zawsze to miłe chwile z Rodziną. Ta przedświąteczna "nerwówka" raczej krótka i nie za duża... Wiadomo, że coś tam zrobić trzeba...

Tymczasem na moim scrapowym stole pierwsze kartki na Wielkanoc. Pięknie zielone, ukwiecone, pastelowe, pełne kwiatów i zieloniutkich listeczków.

W zeszłym latach do tych świątecznych kartek nie miałam weny. W tym roku rozgościła się u mnie na dobre, już mam ochotę siąść do kolejnych świątecznych projektów.

A Wy Drodzy Rękodzielnicy tworzycie już coś? Zostawcie linki w komentarzu, chętnie popatrzę.


A Wy NieRękodzielnicy... Domy już ustrojone? Jakieś bazie? Chociaż na to chyba za szybko... Czy wiosna już u Was gości??

Kartki wykonałam z:
-papiery Galeria Papieru -kolekcja  Moja Najmilsza  oraz  Lilie polne
-tekturki  Laserowe Love
-kwiaty m.in. Scrapelka

Kartki, te i wiele innych moich prac, dostępne są w moim sklepie:












Ceny 15-18 zł

Pozdrawiam Was,
MarSi

20 komentarzy:

  1. Piękne kartki! Ja nie jestem fanką Wielkanocnych kartek (w sensie robienia ich) ale chyba czas zacząć, bo czas ucieka 🤭
    Na święta tradycyjnie w domu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również w domu, ale rozmawiałam z a koleżanką w pracy i Ona nad morze się wybiera... W sumie miła perspektywa.

      Usuń
  2. Wszystkie są świetne, nie wiem, która mi się najbardziej podoba. :)
    U nas nie ma jeszcze śladów wiosny niestety, zimno, ciemno, mokro, śnieg jeszcze leży gdzieniegdzie i nie zapowiada się na poprawę. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to tak ostro u Ciebie... Mam nadzieję że słońca w sercu chociaż Tobie nie brakuje... Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kasiu, a która to tak przypadła Ci do gustu? :)
      Dziękuję.

      Usuń
  4. Śliczne, wiosenne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i klimatyczne prace, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki :) bardzo lubię tą kolekcję Galeriowych papierów chyba przez tą wiosenną zieleń. Ja jeszcze czekam z pracą na Wielkanoc, ale bazie już do domu przyniosłam 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie piękne kartki ...tez muszę pomyśleć o kartkach bo jeszcze nawet nic nie zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kartki.
    jakoś jeszcze nie myślę o świętach. W ciągu ostatnich miesięcy się wiele u mnie pozmieniało. Raczej w domu, ale nie wiem, czy u mnie będzie rodzinne świąteczne centrum, czy u moich rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Zrobiłam kilka, ale jakoś na tym poprzestałam...

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.