czwartek, 7 marca 2019

473. Albumik komunijny -okładka na bogato

Cześć,

zgłosiła się do mnie Klientka, już jakiś czas temu, u której leżały albumiki z komunii Jej córki. Białe puste okładki tych albumów Jej nie przekonywały... Poprosiła bym coś poradziła. No i poradziłam... Teraz już spokojna i przekonana mogła je podarować Dziadkom. A Babcia i Dziadek nie dość, że dostali cudne zdjęcia Wnusi to jeszcze "zapakowane" były w rękodzieło: jedyne i niepowtarzalne.

A ja, przy okazji chciałam Wam przypomnieć dwa inne moje albumy. Oba są dostępne w moim sklepie.
Jeden był w formie podobny do tego, gdyż również była to tzw "harmonijka": delikatny, pastelowy troszkę kwiatowy, zobaczycie go tutaj.
Drugi natomiast jest zupełnym przeciwieństwem elegancki, beżowy, doskonały dla dziewczynki oraz dla chłopca oraz gabarytowo pomieści zdecydowanie więcej zdjęć tu możecie na niego zerknąć

Okładki ozdobiłam z:
-papiery Mintay by Karola kolekcja Lovely Day
-tekturki Fabryka Weny,  -dolna warstwa embossing
-serwetka oraz dziewczynka Craft passion







Cena za 1 szt. 50 zł (ozdobiona tylko okładka)

Pozdrawiam Was serdecznie,
MarSi

25 komentarzy:

  1. Bardzo podobaja mi się twoje prace, stąd tu jestem i nieustanie zaglądam i chcę się duzo, duzo nauczyć od ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo miło mi czytać te słowa. To ogromny komplement. Dziękuję. Gdybyś chciała to zapraszam do rozmowy -w menu na górze w zakładce kontakt jest mój mail lub profil na FB możesz napisać... Tylko powołaj się na ten komentarz, bym wiedziała z kim piszę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Okładki są faktycznie na bogato, ale ja takie lubię :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem... chyba jednak takie bogatości to rzadkość u mnie...
      Tym bardziej cieszę się, że się podobają.

      Usuń
  3. Super ozdobiłaś te pamiątki, teraz na pewno będą pięknym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne okładki albumowe, będą cudowną pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że długo będą przywracały wspomnienia.

      Usuń
  5. Wspaniała okładka albumu. Piękna pamiątka .

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wykonane ozdabianie :) piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wykonane okładki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba taka mnogość detali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi detalami to u mnie jest problem czasami, tym bardziej cieszę się, że się podoba. Dziękuję.

      Usuń
  9. Pięknie ozdobione. Będą śliczną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie ozdobione. Rzeczywiście prezentują się zupełnie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zwykła biała okładka zdecydowanie nie roiła wrażenia... :)

      Usuń
  11. Bardzo zgrabnie je ozdobiłaś, piękne pastelowe kolory i ozdoby dodały im wiele uroku.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.