niedziela, 3 marca 2019

471. Kartka na ślub

Heyka!!

Uwielbiam robić ślubne kartki! Na ogół są dosyć bogate, można przy nich troszkę poszaleć, często Klienci nie mają szczególnych wymagań, poza imiona i datą ślubu.
A że mało ich w moim sklepie, stwierdziłam, że muszę to nadrobić i kilka przygotować by czekały... Łatwo je spersonalizować a przydaje się czasem coś na już...

Format DL długo był dla mnie ciężkim formatem, ostatnio jakoś chyba się go nauczyłam.
Coraz ciężej po niego sięgam.
Najbardziej podoba mi się chyba ta grafitowa, bo wyszła w niej moja ciemna natura, hihi, ale ta delikatna różowo pastelowa też całkiem wyszła, była jeszcze ta "Chodźmy na spacer" 
a Wam która z nich się podoba najbardziej, a może wygrywa ta dzisiejsza?

W tej dzisiejszej dla mnie wygrywają papiery i ta krakowska parka uwielbiam tę błękitne delikatniutkie kwiatuszki i uwielbiam lekkość i podniesioną nóżkę tej parki.

Kartki ślubne do kupienia tu:


 Komplecik wykonałam z: 
-pudełko GoatBox
-papiery LemonCraft  kolekcja Nie zapomnij mnie
-tekturki, obie, Fabryka Weny
-serwetki CraftPassion






Cena 45 zł

Pozdrawiam Was cieplutko,
Martyna Siekirka

14 komentarzy:

  1. Cudne połączenie kolorów, zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ślubna kartka w pięknych pastelowych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka. Fajnie, że w razie potrzeby hop, dołożysz napis i jest karteczka gotowa. Lubię mieć takie "zapasy" na czarną godzinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, tekturka dodaje takiej "zwiewności" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo subtelna i przyjemna karteczka :) Też zawsze staram się mieć "zapas", ale różnie z tym bywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna :) fajnie połączyłaś kolory. Wyszła radośnie i romantycznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna :)
    Ostatnio mnie też naszło na format DL :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.