niedziela, 17 marca 2019

478. Uniwersalna kartka "Najlepsze życzenia"

Dzieńdoberek niedzielnie, słonecznie, wiosennie, pięknie,

u Was też tak cudownie?

Przedstawiam Wam uniwersalną kobiecą kartkę.

Kartka do kupienia w moim sklepie internetowym:
 


Pod ostrze trymera wzięłam najnowszą kolekcję od ScrapAndMe (upss, właściwie już nie najnowszą, bo jest już dostępna niebieska wersja -i już jest w drodze do mnie!).


A tak w ogóle to jestem ogromną fanką wszelkich tekturek. Uwielbiam ich używać w swoich pracach.  Czasem naturalne, czasem poembosowane, potuszowane... Chętnie sięgam po nowości, a w szczególności chętnie testuję nowe marki, tym razem sięgnęłam po tekturki nowej firmy Pure and natural craft.
Tekturka, której tu użyłam kojarzy mi się z gałązkami -Wam też?  Idealnie pasuje do kompozycji kwiatowej pełnej liści oraz kwiatowej kolekcji papierów.

Kartkę stworzyłam z:
-papiery ScrapAndMe  kolekcja Pink Blossom




 Kartkę zgłaszam na wyzwanie do ScrapAndMe 

 
Cena kartki 27 zł

Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

27 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka! Bardzo mi się podoba pomysł z perełkami.
    Mnie też się ten wianek kojarzy z gałązkami. :) I dzięki za zwrócenie uwagi na nowe niebieskie papiery!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Cieszę się że się podoba.:)
      Perełki w płynie bywają u mnie bardzo często natomiast takie rzadko. Wyzwanie perłowe mnie skusiło do ich użycia...

      Usuń
  2. Śliczna kartka :) podoba mi się ta tekturka wyglądająca jak zaczęte gniazdo, jakby je nakleić 2-3 na siebie to fajne gniazdko by wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna , Pozwodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, warstwowa, kobieca :) Super praca Martyno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te warstwy nie po drodze mi z nimi... :) U mnie jednak najczęściej prosto i przejrzyście...
      Dziękuję bardzo się cieszę, że Ci się podoba.

      Usuń
  5. Bardzo ładna, świetne są te ażurowe listeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Taaaak, listki są the best, w sumie mój najnowszy wykrojnikowy nabytek i jestem nimi zachwycona, z pewnością nie są one ostatnie jakie w Craft Passion kupiłam, już mam na oku kolejne...

      Usuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.