wtorek, 26 marca 2019

487. Boxy na komunię

Witajcie,
to moje pierwsze w tym roku pamiątki na Pierwszą Komunię Świętą.
Wykonałam dwa exploding boxy, które będą wspaniałą pamiątką i dobrym pomysłem na przekazanie pieniężnego podarunku.
Oba boxy są delikatne, w jasno różowych i jasno niebieskich kolorkach.
Z pięknymi grafikami, z kopertką na pieniądze oraz pięknym cytatem. Na środku natomiast umieściłam kielich z hostią w wersji dla chłopca oraz klęcznik, który ustroiłam kwiatami w wersji dla dziewczynki.

P.s. a jak się przyjrzycie to zobaczycie jakiego babola zrobiłam. Zauważyłaś /łeś?

Wszystkie pamiątki na Pierwszą Komunię Świętą znajdziecie w moim sklepie:
https://wariacjemartyski.pl/pl/searchquery/komun/1/phot/5?url=komun
lub zapraszam do KONTAKTU  wykonam  coś specjalnie dla Ciebie.



 Boxy wykonałam z:
-baza box i kieszonka na pieniądze Rzeczy z papieru
-papiery ScrapAndMe kolekcja Little Cuties
-kielich i klęcznik Fabryka Weny
-digi stemple I Love Digi
-różyczki Ewcia




 

P.S. no i jak tam znaleźliście babola? Babol jest wprawdzie mały i mało widoczny, ale może jakieś wprawne oko dostrzegło? 

Cena za 1 box 55,00

Pozdrawiam Was cieplutko,
MarSi

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładne estetyczne boksy😍 jaki bablo? Ja nic nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no jeszcze nie powiem, może wyjdzie później... Dajmy szansę innym :)

      Usuń
  2. Piękne boxy. Bogato zdobione i bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję. Bardzo miło czytać takie miłe słowa.

      Usuń
  3. Piękne pudełeczka wykonałaś. Będą wspaniałymi pamiątkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełka :) a babola nie zauważyłam, zawsze wychodzę z założenia że "tak ma być" nie zastanawiam się "co autor miał na myśli" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że na pierwszym zdjęciu można najprędzej go zauważyć, podpowiedzią niech będzie, że takiego babola raczej można popełnić tylko gdy robi się dwa boxy na raz...

      Usuń
  5. Urocze pudełeczka :) Taki pięknie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne boxy :) Troszkę tylko przeszkadzają mi cienie na tych pierwszych zdjęciach, zdjęcia końcowe, niebieskiego boxu są dużo łagodniejsze w odbiorze :) Ale całość bardzo dopracowana, estetyczna i przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie nie są babolem o którym mówiłam, ale dziękuję że zwracasz mi na to uwagę... Postaram się tego uniknąć... Chociaż wiesz, w pełnym słońcu plus bo jednak jasniutkie czytelne mimnus: no gdzieś ten cień najczęściej jest...

      Usuń
    2. Ja mam po prostu w domu fotografa-amatora-prawie profesjonalistę, który mnie przyucza a jednocześnie goni za wszelkie cienie i brzydki balans bieli :P Takie moje małe skrzywienie ;) Może spróbuj zrobić (albo kupić, nie jest droga) blendę do rozpraszania światła z okna? :)

      Usuń
    3. Tak, chyba muszę i o tym pomyśleć, co ciekawe, że niestety lampa (taka z namiotu bezcieniowego) nie pomaga :(

      Ojeeejku jak mi miło!! Wróciłaś do swojego komentarza :)

      Usuń
  7. Często zdarza mi się wracać do komentarzy, a już na pewno, jeśli sama prowokuję dyskusję :D
    A co to lampy, to czy używasz jej samej, czy z namiotem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy, czasem tak czasem tak... Boxy nie mieszczą się do namiotu. Jakoś nie wychodzi mi fotografowanie ich w namiocie... więc czasem doświetlam je lampą fotografując na brystolu...

      Usuń
  8. Śliczne, delikatne box'iki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne boxy a babola nie widzę, jedynie tak jak Kasia wspomniała to cienie dość przeszkadzają w oglądaniu zdjęć, ja robię zdjęcia w ciągu dnia przy oknie balkonowym i nawet udaje mi się nie mieć zbyt dużych cieni ;)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.