wtorek, 19 marca 2019

480. Kwiatowe zaproszenia na chrzest

Cześć,

dziś przedstawiam Wam zaproszenia, które były dla mnie wyzwaniem.
Klientka chciała by był ze zdjęciem -co wciąż jest dla mnie nie łatwe (tu  bez elementu sakralnego, więc trochę łatwiej...) Ale miały być z wiankiem... A jakoś nie byłam przekonana do takich drukowanych wianków... Podobają mi się u innych, ale sama jakoś nigdy nie robiłam...
No i zrobiłam. I się przekonałam. I pewnie to nie ostatnie :)

Wykonałam je z:
-papiery ScrapAndMe
-wianek (z wielkim napisem "W dniu ślubu" na samym środku -hihi) Stemplove




Cena 7 zł / 1 szt.

Pozdrowionka,
MarSi

24 komentarze:

  1. Śliczne :) podoba mi się, że są takie przejrzyste i urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatne i eleganckie zaproszenia. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zaproszenie! Z tym zdjęciem wygląda mega słodko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci wyszły te zaproszenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na zaproszenie ze zdjęciem 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło to czytać, szczególnie że długo miałam problem z zaproszeniami ze zdjęciem..

      Usuń
  6. Piękne zaproszenie ostatnio grafiki bardzo modne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, a ja od zawsze nie lubie tego co modne może dlatego dopiero pierwszy raz po nie sięgnęłam...

      Usuń
  7. Piękne, lubię prace ze zdjęciami , sa wspaniałą pamiątką .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo długo miałam problem z zaproszeniami ze zdjęciem, a ostatnio jakoś chyba się "nauczyłam"... Dziękuję Sylwio.

      Usuń
  8. Cudnie delikatne zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, bardzo delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, piękne zaproszenie, uwielbiam wianki i twoja praca bardzo mi się podoba 💕

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.