poniedziałek, 25 marca 2019

486. Kartki Wielkanocne beżowo craftowe

 Witajcie,

dziś ponownie kartki na Wielkanoc.


Wysyłacie kartki?
Ja ostatnio kilka dostałam, czy to na święta czy na urodziny i powiem Wam, że choć niestety "mody na kartki" zdecydowanie nie ma to było to przeogromnie przyjemne...

Może i Wy macie kogoś komu fajnie byłoby sprawić taką przyjemność?
Może ktoś z starszego pokolenia? ...które kartki wysyłało, a może jakaś bardzo bardzo bliska koleżanka przyjaciółka by zrobić jej niespodziankę??

Zapraszam, w moim sklepie sporo kartek już czeka, dowolną mogę wykonać, jeszcze zdążymy:

Kartki wykonałam z:
-papiery ScrapAndMe kolekcja Simple Story
-grafiki I Love Digi
-tekturki Pure and natural
-serwetka wycięta za pomocą cudnego wykrojnika, który zaprojektowała Joanna (brawo Kochana!)  dostępny w Scrap Pasji a on jest marki i love craft
-kwiatuszki Scrapelka 
-listki  CraftPassion
 






Ponadto przypominam Wam, te kartki, które prezentowałam wcześniej, one również czekają na Was w moim sklepie.
http://wariacjemartyski.blogspot.com/2019/03/craftowe-kartki-na-wielkanoc.html
Craftowe
http://wariacjemartyski.blogspot.com/2019/03/craftowe-kartki-na-wielkanoc.html
zieloniutko wiosenne

Ceny kartek 14-18 zł

Cieplutko Was pozdrawiam,
Martyna Siekirka

20 komentarzy:

  1. Piękne! Ja w tym roku zrobiłam kika i chyba na tym poprzestanę. Jakoś za szybko ucieka mi czas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co robić na siłę... Ma to dawać przyjemność, a nie, że "muszę"...

      Usuń
  2. Te są równie piękne jak te z poprzedniej serii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że się podobają.

      Usuń
  3. Piękne! Ja na razie zrobilam tylko jedną... muszę sie poprawić😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo to początek już jest, teraz tylko uskutecznić kontynuację... :)

      Usuń
  4. Piękne! Chyba też muszę zasiąść do kartek wielkanocnych.. ten czas tak szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne cudne kartki :) widzę u Ciebie Wielkanoc pełną parą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne kartki, każda jedna ma swój niepowtarzalny urok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Ja jak na razie nie zrobiłam jeszcze żadnej wielkanocnej nie wiem czy zrobię brak czasu

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo śliczne prac , urocza kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kartki i pięknie dobrana kolorystyka, maja swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to właśnie, tego uroku szukamy i chcemy we wszystkim :) Dziękuję.

      Usuń
  10. Bardzo ładne kartki, wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.