czwartek, 21 marca 2019

482. Uniwersalne trio- kartki

Cześć.

Dziś przygotowałam trzy uniwersalne kartki. Doskonałe na imieniny, urodziny czy ot tak: dla sprawienia przyjemności...

Kartki do kupienia są w moim sklepie internetowym:


A przyjemność to póki co ja sobie sprawiłam robiąc te kartki z tej akurat kolekcji.
Jest to najnowsza kolekcja Blossom Blue od ScrapAndMe. Ta kolekcja absolutnie mnie urzekła, jej kwiatki, kolory, układ są idealne, zdobyła moje serce. Zresztą zachwycałam się nią TUTAJ.

Kartki wykonałam z:
-papiery ScrapAndMe
-tekturki Pure and natural
-digi stempel (ten z kwiatowym balonem -I love digi
-napis "Smile" oraz cytat Coehlo Agateria







 




Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

25 komentarzy:

  1. Piękne kartki. Powinny się rozejść jak świeże bułeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki. Bardzo fajne połączenia kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Moje kolory 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi z niebieskościami też zdecydowanie po drodze...

      Usuń
  4. Wszystkie piękne, ale ta z balonem chyba najbardziej przypadła mi do gusty (uwielbiam balony) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją lubię, ale chyba bardziej ze względu na dodatkowy cytat...

      Usuń
  5. Przepiękne i w cudownych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te niezapominajki! Wspaniale zdobią te piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki, pełne uroku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne trio, każda ma to coś ;)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.