czwartek, 28 marca 2019

489. Craft pudełka na zdjęcia

Siemanko :)

Po wszystkich słodkościach dziecięco komunijno kwiatowych dziś przyszedł czas na coś zupełnie innego...

Niedawno miałam przyjemność zrealizować zamówienie dla Fotografa. Wykonałam pudełka na zdjęcia: uniwersalne oraz dziecięce. W ramach gratisu wykonałam również dwa etui na płytę CD.
Całość jest bardzo prosta, craftowa.

Pudełka wykonałam z:
-baza pudełka Filigranki
-bodziaczki i dzieciaczki Craft Passion



 

 





I foldery na płytę CD:


i jeszcze zdjęcie robocze :)


Cena za pudełko: 12 zł / 1szt. 

Pozdrowionka,
MarSi

20 komentarzy:

  1. Wyglądają świetnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. prezentują się bardzo elegancko :) świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. Craft z bielą zawsze wygląda elegancko. Świetne są.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pudełka! Uwielbiam połączenie papieru kraftowego z bielą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ooo, o to właśnie mi chodziło... Takie pudełka myślę powinny być jak najbardziej uniwersalne, a jednocześnie chciałam by miały to coś w sobie, to coś rękodzielniczego, no wiesz serducho chciałam gdzieś w nie wcisnąć :)

      Usuń
  6. Prostota jest najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.