sobota, 23 marca 2019

484. Craftowe kartki na Wielkanoc

Cześć,
ładnie dziś za oknem, u Was również?  Święta coraz bliżej, więc dziś przedstawiam całą serię kartek na Wielkanoc.

Wszystkie te, i wiele innych, kartki znajdziecie w moim sklepie:


Wszystkie kartki są do siebie tym razem bardzo podobne. Są proste i delikatne, idealne do koperty, oraz do sprawienia przyjemności Waszym Najbliższym.

Kartki wykonałam z:
-papier kwiatkowy Galeria Papieru -kolekcja Rajska jabłoń
-grafiki I Love Digi
-serwetka wycięta za pomocą cudnego wykrojnika, który zaprojektowała Joanna (brawo Kochana!)  dostępny w Scrap Pasji a on jest marki i love craft 
-kwiatuszki różyczki Ewa a te drugie Scrapelka







Ceny tych kartek 14 zł / 1 szt.
A ceny kartek, ogólnie Wielkanocnych, 14-18 zł

Cieplutko Was pozdrawiaa,
udanego weekendu,
MarSi

25 komentarzy:

  1. Świetne! Wielkanoc jak się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki. Nie przesadzone, ze smakiem. Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne ja jeszcze nie zaczęłam wielkanocnych kartek nie wiem czy w tym roku coś zrobię świątecznego, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja zawsze miałam z Wielkanocnymi problem, a jakoś poszło... Najpierw pomogły te cudnie zielone papiery i pragnienie wiosny (chyba...), a później robotę zrobiły piękne stemple -chodziły za mną takie bardziej "święte", a nie jajka i zajączki...

      Usuń
  4. Doczekałam się Twoich Wielkanocnych prac :) śliczne karteczki. Bardzo fajnie prezentują się w tej wersji eko. Wyszły lekko i nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi że się podobają.
      Marlenko, a to jeszcze nie koniec, zarówno Wielkanocnych, jak i craftowycdh, będą następne :)

      Usuń
  5. Piękne kartki świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są! Uwielbiam papier craftowy na kartkach! Ta z barankiem najbardziej mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jak mi miło słyszeć takie miłe sołwa, bardzo dziękuję. :) Taaak, ja ostatnio też coraz bardziej lubuję się craftowym papierze...

      Usuń
  7. Śliczne. Uwielbiam kraft, daje mnóswto możliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak ja również w nim się coraz mocniej zakochuję, chociaż jeszcze nie tak często po niego sięgam.
      Cieszę się, że się podobają.

      Usuń
  8. Przepiękne prace, bardzo mi się podobaja .

    OdpowiedzUsuń
  9. Kraftowy papier jest zawsze taki elegancki, śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne kartki, zwłaszcza połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.