piątek, 15 marca 2019

477. Na narodziny chłopca

Hejka,

już nie raz to pisałam, ale od zawsze mam tak, że jak kupie jakiś nowy "przydaś" to on na 100% będzie pasował do pracy, którą mam właśnie wykonać...

Tym razem kupiłam w https://lemoncraft.pl/shop/pl/ dziurkacz brzegowy firmy eksuccess,
oraz Gałązkę#1 w http://www.craftpassion.pl/  no i oba elementy znalazły się w tej pracy.
A że akurat stała Klientka zamówiła kartkę na narodziny Stasia... To oba te PrzydaSię bardzo się przydały.

Komplecik wykonałam z:
-pudełko GoatBox
-papiery LemonCraft
-grafika StempLove 
-tekturki Fabryka Weny
-wykrojniki (bodziak i listki)  CraftPassion


P.S. czyż ten smoczuś na pudełku na bodziaku nie jest uroczy?











Cena 50 zł

Pozdrowionka,
MarSi

35 komentarzy:

  1. Śliczny komplet, a smoczuś faktycznie uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki, bardzo ładnie skomponowany komplet :) A smoczuś faktycznie słodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, smoczuś jest the best.
      Dziękuję, miło mi słysz... czytać takie miłe słowa :)

      Usuń
  3. Super komplecik, bardzo słodki smoczuś :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Ja mam tak, że każdy nowy przydaś wykorzystuje w pierwszej pracy, którą robię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo jakby inaczej, nie?! Ale najciekawsze, że on ZAWSZE akurat pasuje :)

      Usuń
  5. Fajna kartka, brakowało mi jednak linku do konkretnego przydasia :) fajnie się pochwalić nową nabytą rzeczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, poprawię się :) Napisałam konkretne nazwy, ale faktycznie następnym razem po prostu podlinkuję.
      Cieszę się, że się podoba.

      Usuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.