sobota, 9 marca 2019

474. Urodzinowy box pełny pasji dla mężczyzny

Cześć, cześć :)

miło pisać, gdy wiem, że ktoś czyta... Dziękuję wszystkim Odwiedzającym i jeszcze bardziej Komentującym... Każde słowo, które u mnie zostawiacie, jest dla mnie ogromną radością...

A dziś, chciałam Was przedstawić exploding box na męskie urodziny. Box dla... Pasjonaty Życia. Mężczyzny z wieloma zainteresowaniami pasjami, otaczającego się ludźmi, przyjaciółmi...

W wielu boksach, które oglądam, bardzo wielu, pojawiają się na poszczególnych ściankach krótkie hasła... Ja po ten "patent" sięgnęłam pierwszy raz, ale efekt przypadł mi do gustu.

Pudełko wykonałam z:
-samochód Fabryka Weny
-tekturki pozostałe Laserowe Love








Pozdrawiam Was,
MarSi

24 komentarze:

  1. O jaki piękny męski box! Super ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. męskie prace nie są łatwe, a Ci super wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, do tych męskich zawsze podchodzę z dystansem... Tu też się zastanawiam czy te kwiaty na papierach były O.K. ?

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Hmm, czy typowo to nie wiem, bo czy te kwiaty na papierach nie psują "męskości"?

      Usuń
  4. Fajny boksik, maluch rządzi zawsze i po wieki 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny box, niesamowicie prosty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetny boks. Pięknie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny box, świetnie przemyślane dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancko, adresatowi ma pewno się spodobał

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.