środa, 20 marca 2019

481. Komunijne kartki z kolekcji od ScrapAndMe

Hej, hej Moi Mili



Wreszcie się doczekałam!!
Mam je!! Cudowne, piękne, idealne, pięknie niebieskie, cudnie niebieskie. Niezwykle uniwersalne, dobre na każdą okazję. Mam przepiękną najnowszą kolekcję od ScrapAndMe. Już różową uznałam za śliczną, ładne delikatne kwiaty, cudne połączenie różu z tym jasnym czymś (beżem?) ale ta różowa kolekcja miała tylko jeden minus... Była różowa :) A ja za różem nie przepadam.

A ta niebieska... Jest idealna :) Też delikatne kwiatki, też połączone z tym jasnym ładnym kolorem... Też delikatna... Iiii... nie różowa!! Niebieska :)))

No dobra :) Pozachwycałam się.

Na początek, z obu kolekcji: różowej i niebieskiej, przygotowałam dwie kartki na komunię, dla dziewczynki i dla chłopca.

Są właśnie dokładnie jak te kolekcje, delikatne, może troszkę romantyczne? Nie do końca eleganckie, ale takie ciepłe...

A do kartek wykorzystałam jeszcze tekturki od  Pure and natural, przez które poprzeplatałam biały sznureczek. Jest to połączenie dwóch tekturek, serwetki oraz dwuwarstwowej hostii. Wszystkie 3 warstwy poembosowałam. Na koniec dołożyłam kwiatuszki od Marty Panako  oraz perełki Nuvo.

Kilka kartek na Pierwszą Komunię Świętą czeka na Was w moim sklepie:
te za chwilkę też trafia na sklepowe wirtualne półki.





35 komentarzy:

  1. Niebieska wersja przepiękna! Też nie lubię różu. Na szczęście różowy to historycznie kolor męski. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A słyszłam o tym, że róż to chłopięcy kolor, chociaż aktualnie jakoś ciężko mi sobie to wyborazić...
      Dziękuję cieszę, że się podoba...

      Usuń
  2. Wyszły pięknie! Te papiery (oba zestawy kolorystyczne) są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak papiery są cudne, kwiaty, kompozycje, paseczki na odwrocie. I ten błękit! :) Hihi

      Usuń
  3. Róż też nie jest moim ulubionym kolorem. Ale czasami trzeba ;) piękne są, nie widać, że nie lubisz różowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w scrapie to nie widać... No bo używam, bo to lubiany kolor...

      Usuń
  4. Piękne! Niebieska moja ulubiona 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie mi się bardzo podobają, a powiedz skąd takie śliczne kwiatuszki masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kwiaty również ze sklepu ScrapAndMe, łap link http://scrapandme.pl/84-recznie-robione

      Usuń
  6. Ładne prace. Piękne tekturki....A ja ostatnio mam zaś taką różową fazę, że i facetowi bym zrobiła :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ooo, super, dzięki. Na komunię chyba w sam raz,co? :)

      Usuń
  8. Bardzo ładne kartki oby dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładniutkie karteczki i ta w różu i ta w niebieskościach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z przewagą na niebieską?! :) Hihihi
      Dziękuję.

      Usuń
  10. Obie śliczne, fajnie ozdobiłaś tekturki tymi kropeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a zauważyłaś, że przy tekturkach prócz kropeczek jest sznureczek?

      Usuń
  11. Piękne kartki, cudnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.